V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Máte rádi komunikaci s lidmi a chcete různorodou práci, ve které se nebudete nudit? Nezaleknete se stresu, dokážete si stanovit priority a rádi pracujete ve středu dění? Chcete se podívat do zázemí velké retailové společnosti a stát se první tváří, kterou naši návštěvníci uvidí? Pokud ano, čtěte dál. Společnost Albert ČR hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici „Firemní recepční“.
Co vám nabízíme
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- být součástí týmu, kde se navzájem podporujeme a pomáháme si
- pracovní zkušenost vhodnou pro studenty
- získání praxe v nadnárodní retailové společnosti
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu
- zázemí stabilní společnosti s dlouhodobě nízkou úrovní fluktuace
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- organizačně zajistit plynulý chod recepce a Facility oddělení
- komunikovat s návštěvami, jejich přivítání a evidence
- přepojovat a vyřizovat telefony
- vyřizovat poštu, kurýry a zajišťovat administrativu
- spravovat Travel Management - taxi, hotely, jízdenky a letenky
- objednávat služby u Travel Agentury pro celou centrálu a prodejny Albert (taxi, hotely, jízdenky a letenek)
- komunikovat s dodavateli a externími společnostmi
- kontrolovat úklidové společnosti/zadávat úkoly
- kontrolovat budovy a komunikovat s údržbou budovy
- ad hoc úkoly
Co od vás očekáváme
- vhodné pro studenty VŠ
- pracovní doba 3 dny v týdnu a z toho 2 směny do 17:00hod (po-st)
- pracovní doba recepce 7:30-17:00hod
- dlouhodobou spolupráci
- znalost AJ – mírně pokročilá, přijímání návštěv a hovorů v angličtině
- znalost práce na PC (MS Office, Outlook, interní aplikace)
- příjemné a profesionální vystupování
- velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
- odolnost vůči stresu a spolehlivost
- týmový hráč
- ochotu učit se novým věcem a zvládat více aktivit najednou
- minimálně středoškolské vzdělání
Naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Stavíme na týmové spolupráci, smyslu pro humor a vyváženosti mezi prací a osobním životem. Provozujeme síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a patříme mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku. Týdně obsloužíme více než čtyři miliony zákazníků. O zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců v obchodech, ve třech distribučních centrech a v pražské centrále.


