V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Hledáme dvě posily do týmu controllingu – přidejte se k nám a posuňte svou kariéru v oblasti financí a strategického plánování!
Staňte se součástí týmu zkušených business controllerů, kteří stojí na pomezí financí a byznysu. Hledáme nové kolegy pro dvě klíčové role. Jedna pozice je zaměřená na úzkou spolupráci s manažery oddělení – budete jim pomáhat porozumět datům, identifikovat příležitosti a rizika a společně posouvat byznys dál. Druhá role cílí na spolupráci při tvorbě strategie a koordinaci finančního i nefinančního plánování v rámci Albertu i sesterských společností v regionu střední a jihovýchodní Evropy.
Co vám nabízíme
- home-office dle možností pracovní pozice
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
- prostor pro váš kariérní i osobní růst
- spolupráci v rámci mezinárodních týmů
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- pravidelně analyzovat a monitorovat hlavní projektové KPIs
- poskytovat ad-hoc analýzy k danému tématu a proaktivně podporovat business ke zlepšení výsledků
- podporovat strategické projekty a business cases pomocí cílených analýz a monitoringu výsledků vs. očekávání
- zapojovat se do business plánů/budgetů/prognóz a pravidelných finančních výhledů
- aktivně spolupracovat a komunikovat s celým finančních oddělením a napříč ostatními odděleními
-
zjednodušovat a automatizovat pracovní postupy a report
- koordinovat reporting výsledků i finančních plánů v regionu střední a jihovýchodní Evropy
- podporovat řízení finančních ukazatelů směrem k regionálnímu a evropskému managementu
- individuálně na periodické bázi připravovat reporty a prezentace, které shrnují aktuální výsledky společnosti Albert pro lokální i skupinový management
- v rámci ročního cyklu se podílet na tvorbě a konsolidaci rozpočtu kompletní výsledovky na následující rok
- dodávat vstupy do zásadních finančních a strategických prezentací s výhledem na několik let dopředu
- aktivně podporovat tým Real Estate / Format controllingu, Strategy a ESG Planning
- spolupracovat na řízení peněžních toků
Co od vás očekáváme
- vysokoškolské vzdělání (ekonomie, finance)
- zkušenost v retailu či FCGM výhodou
- výborná znalost anglického a českého jazyka
- schopnost ovlivnit a přesvědčit ostatní
- silné komunikační a analytické dovednosti
- zaměření na výsledek a pragmatické analytické myšlení
- pokročila znalost Excelu (Power Query, Pivot, View) a Power BI
- týmového ducha s pozitivním přístupem
- znalost Oracle EPM/Hyperion SW výhodou
Naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Stavíme na týmové spolupráci, smyslu pro humor a vyváženosti mezi prací a osobním životem. Provozujeme síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a patříme mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku. Týdně obsloužíme více než čtyři miliony zákazníků. O zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců v obchodech, ve třech distribučních centrech a v pražské centrále.