V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!

Hledáme dvě posily do týmu controllingu – přidejte se k nám a posuňte svou kariéru v oblasti financí a strategického plánování!

Staňte se součástí týmu zkušených business controllerů, kteří stojí na pomezí financí a byznysu. Hledáme nové kolegy pro dvě klíčové role. Jedna pozice je zaměřená na úzkou spolupráci s manažery oddělení – budete jim pomáhat porozumět datům, identifikovat příležitosti a rizika a společně posouvat byznys dál. Druhá role cílí na spolupráci při tvorbě strategie a koordinaci finančního i nefinančního plánování v rámci Albertu i sesterských společností v regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Co vám nabízíme

  • home-office dle možností pracovní pozice
  • moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
  • po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
  • prostor pro váš kariérní i osobní růst
  • spolupráci v rámci mezinárodních týmů
  • zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
  • členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další

Co u nás budete dělat

  • pravidelně analyzovat a monitorovat hlavní projektové KPIs
  • poskytovat ad-hoc analýzy k danému tématu a proaktivně podporovat business ke zlepšení výsledků
  • podporovat strategické projekty a business cases pomocí cílených analýz a monitoringu výsledků vs. očekávání
  • zapojovat se do business plánů/budgetů/prognóz a pravidelných finančních výhledů
  • aktivně spolupracovat a komunikovat s celým finančních oddělením a napříč ostatními odděleními
  • zjednodušovat a automatizovat pracovní postupy a report

  • koordinovat reporting výsledků i finančních plánů v regionu střední a jihovýchodní Evropy
  • podporovat řízení finančních ukazatelů směrem k regionálnímu a evropskému managementu
  • individuálně na periodické bázi připravovat reporty a prezentace, které shrnují aktuální výsledky společnosti Albert pro lokální i skupinový management
  • v rámci ročního cyklu se podílet na tvorbě a konsolidaci rozpočtu kompletní výsledovky na následující rok
  • dodávat vstupy do zásadních finančních a strategických prezentací s výhledem na několik let dopředu
  • aktivně podporovat tým Real Estate / Format controllingu, Strategy a ESG Planning
  • spolupracovat na řízení peněžních toků

Co od vás očekáváme

  • vysokoškolské vzdělání (ekonomie, finance)
  • zkušenost v retailu či FCGM výhodou
  • výborná znalost anglického a českého jazyka
  • schopnost ovlivnit a přesvědčit ostatní
  • silné komunikační a analytické dovednosti
  • zaměření na výsledek a pragmatické analytické myšlení
  • pokročila znalost Excelu (Power Query, Pivot, View) a Power BI
  • týmového ducha s pozitivním přístupem
  • znalost Oracle EPM/Hyperion SW výhodou

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
  • působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
  • máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

máte zájem o tuto pozici?

pošlete společnosti Albert váš životopis ještě dnes!

Albert
Praha
20000 zaměstnanců

Naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Stavíme na týmové spolupráci, smyslu pro humor a vyváženosti mezi prací a osobním životem. Provozujeme síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a patříme mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku. Týdně obsloužíme více než čtyři miliony zákazníků. O zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců v obchodech, ve třech distribučních centrech a v pražské centrále.

Albert preview-1
Albert preview-2
Albert preview-3