Máme pro Vás pár dobrých důvodů, proč začít svou novou a lepší kariéru právě v ORLEN Unipetrol:

  • Zaměstnání u nás je jistota, jsme jediným zpracovatelem ropy v České republice, jelikož patříme do kritické infrastruktury českého státu, musíme tak vyrábět pohonné hmoty nepřetržitě. Jsme jedním z nejtradičnějších zaměstnavatelů v regionu a na trhu úspěšně působíme již více než 80 let.
  • Bezkonkurenční benefity: 13.mzda, osobní měsíční bonus, sleva na pohonné hmoty, poukazy do Premiere Cinemas (Teplice, Praha, Olomouc), odměna za doporučení 20 000 Kč, příspěvek až 8200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci, 170 Kč stravenka/denně, Multisport karta jen za 345 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní a životní pojištění, Edenred benefits, vstupy zdarma například do Zoo, na jednotlivá utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice. Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.

Něco málo o nás:

Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN, jediný zpracovatel ropy v ČR a největší výrobce plastu. Náš tým tvoří v ČR bez mála 6 000 kolegů a kolegyň. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov.

S ČÍM NÁM MŮŽETE POMOCI?

  • Zajišťovat administrativní podporu úseku Facility management v oblasti objednávání kancelářských potřeb, ochranných pomůcek a režijního materiálu, zajištění povolení k fotografování, podpisové knihy a rezervací ubytování/letenek při konání pracovních cest. Zajišťovat koordinaci kontrol BOZP a pravidelných školení
  • Zajišťovat včasné objednání zaměstnanců úseku FM na školení řidičů a na pravidelné lékařské prohlídky
  • Zajišťovat a koordinovat činnosti související s poštovními a doručovacími službami v areálu Chempark, přípravu podkladů pro fakturaci poskytovaných poštovních služeb
  • Pracovat v interních informačních systémech, zejména SAP – zadávání POBJ, objednávek, Levů, kontrola přijatých faktur
  • Zajišťovat revize elektrických spotřebičů/přístrojů pro celý úsek FM v lokalitě Litvínov
  • Zajišťovat podporu v docházkovém systému a při vyúčtování pracovních cest
  • Zajišťovat proces zpracování inventur
  • Spolupracovat při přípravě podkladů pro tvorbu dohadných položek, business plánů a podkladů pro druhotné rozúčtování
  • Zajištovat svěřené úkoly v jednotlivých fázích nákupního procesu vedené centrálním nákupem
  • Komunikovat s interními kolegy i externími partnery

CO BUDETE POTŘEBOVAT PRO ÚSPĚCH?

  • SŠ / VŠ vzdělání, obchodně-ekonomický směr výhodou
  • Zkušenost na obdobné pozici 3 roky
  • Schopnost efektivně komunikovat
  • Odolnost vůči stresu + asertivní jednání
  • Loajalita, spolehlivost a flexibilita
  • Zodpovědný přístup ke svěřeným činnostem
  • Proaktivní přístup a samostatnost
  • Velmi dobrá znalost práce s MS Office
  • Znalost SAP výhodou
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Řidičský průkaz sk. "B"
  • Jedná se o zástup MD/RD

máte zájem o tuto pozici?

pošlete společnosti ORLEN Unipetrol váš životopis ještě dnes!