Do našeho oblastního ředitelství hledáme asistentku-telefonistku (m/ž), který/á bude podporou pro náš obchodní tým. Vaším úkolem bude koordinace aktivit obchodníků a aktivní kontaktování našich klientů za účelem domluvení servisních schůzek na pobočkách.
💼 Co bude Vaší náplní práce?
- 🤝 Podpora manažerů při realizaci kampaní a práci s kontakty
- 📊 Práce s reporty a administrativní činnost
- ☎️ Telefonické kontaktování klientů za účelem domluvení servisní schůzky
🎁 Co Vám nabízíme?
- 👥 Příjemné pracovní prostředí a bezplatné vzdělávání
- 💰 Fixní odměnu 25 000 Kč + bonusy za kvalitní práci
- 🕒 Flexibilní pracovní dobu a zázemí moderní kanceláře
✅ Co očekáváme?
- 🎓 Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- 📄 Čistý trestní rejstřík
- 📞 Zkušenosti s telefonickou komunikací výhodou
- 🧰 Živnostenský list
📩 Zaujala Vás tato příležitost?
Neváhejte nás kontaktovat!
máte zájem o tuto pozici?
pošlete společnosti Generali Česká pojišťovna | Generali SK váš životopis ještě dnes!
Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční instituci se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Jsme jedničkou na trhu s více než 190letou tradicí poskytování životního i neživotního pojištění. Chceme se stát spolehlivým partnerem našich klientů, provázet je po celý život a být tu pro ně za všech okolností, aby se na nás mohli kdykoliv obrátit. Určili jsme proto čtyři zásadní principy chování, které nám umožňují naší strategie dosáhnout.



