S ČÍM NÁM MŮŽETE POMOCI?
- V rámci týmu Network development (akvizice, e-mobilita, alternativní paliva, business development, investiční projekty) byste nám pomáhal/a s administrativní činností, přípravou prezentací jak pro interní, tak externí účely a finančním i nefinančním reportingem
- Zadával/a objednávky a faktury a dohlížel/a nad interním procesem
- Kontroloval/a proces schvalování smluv, uvítáme i znalosti v právní oblasti
- Připravoval/a byste materiály pro management společnosti
- Zajišťoval/a byste některé administrativní činnosti potřebné k chodu týmu
- Primárně by se jednalo o práci se SAP, PowerPointem a Excelem
- Mohl/a byste se kouknout do finanční části naší firmy a dál se ve financích a ekonomice rozvíjet
- Rádi ve vás nalezneme skrytý talent pro případnou budoucí spolupráci
CO BUDETE POTŘEBOVAT PRO ÚSPĚCH?
- Pokud jste student/ka či absolvent/ka VŠ především ekonomického směru, tak to je pro nás ideál
- Pečlivost a schopnost dodržovat interní procesy
- Znalost Excel a PowerPoint na vysoké úrovni, cit pro vytváření prezentací, schopnost graficky znázornit a zjednodušit prezentovaná témata
- Schopnost strukturovat informace a data do prezentované podoby a dávat je do souvislostí
- Předchozí praxe v administrativě a finanční oblasti je pro nás velkou výhodou
- Oceníme zkušenost s prací s čísly, finančním plánovaním a reportováním
Nástup: Dohodou
Místo výkonu: Praha
ORLEN Unipetrol
Praha
6000 zaměstnanců
Jsme rafinérská a petrochemická skupina. Jsme jediným zpracovatelem ropy v České republice, výrobcem pohonných hmot a jedním z hlavních výrobců plastů. Pod značkou ORLEN provozujeme největší síť čerpacích stanic v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.



sledujte nás na sociálních sítích