Hledáme analyticky smýšlejícího kolegu/kolegyni, který/á pomůže obchodnímu týmu růst díky přesným datům, chytrým interpretacím a efektivnímu řízení výkonu.
Jako Performance Specialist budete klíčovou oporou týmu Sales Excellence – Vaším úkolem bude sledovat obchodní výsledky, vyhodnocovat trendy, připravovat podklady pro rozhodování a pomáhat nastavovat výkonnostní cíle napříč segmenty.
🔍 Co budete dělat?
- 📊 Podpora řízení obchodního výkonu
- Aktualizovat výkonnostní reporty a dashboardy pro obchodní kanály (Retail, SME aj.).
- Sledovat konkrétní KPI: počet schůzek, nabídky, konverzní poměry, uzavřené obchody, retenci.
- Identifikovat výkonnostní odchylky a trendy – připravovat podklady pro obchodní vedení.
- Pomáhat s rozkladem obchodních plánů na měřitelné cíle a jejich sledováním.
- 🧮 Správa a kontrola dat
- Zajišťovat správnost a konzistenci dat v systémech (CRM, BI nástroje).
- Spolupracovat na tvorbě metodiky měření výkonu napříč regiony a segmenty.
- Připravovat vstupní data pro výpočet odměn a bonusů.
- 🔄Sales Funnel management
- Sledovat jednotlivé fáze obchodního funnelu, identifikovat slabá místa.
- Interpretovat data pro obchodní manažery – navrhovat konkrétní zlepšení.
- Připravovat podklady pro akční plány a performance reviews.
- Benefity
- 🗂 Komunikační a projektová podpora
- Organizovat pravidelné review meetingy (QBR, performance reviews) – včetně podkladů a výstupů.
- Koordinovat menší projekty v oblasti Sales Excellence – např. zavádění nových metrik nebo nástrojů.
- Vytvářet prezentace a vizualizace dat pro obchodní vedení.
✅ Co od vás očekáváme?
- Pokročilou znalost práce s daty: Excel (včetně Power Query), Power BI nebo Tableau.
- Zkušenost s CRM systémy (např. Salesforce, Dynamics).
- Schopnost připravit a interpretovat data pro různé cílové skupiny (manažeři, vedení).
- Dobrou orientaci v obchodních procesech a metrikách.
- Pečlivost, samostatnost a schopnost pracovat systematicky.
- Komunikační dovednosti – schopnost vysvětlit analytické výstupy srozumitelně.
- Chuť učit se nové analytické nástroje a metodiky řízení výkonu.
Proč se k nám přidat?
- Budete mít přímý vliv na obchodní výsledky a strategii.
- Získáte prostor pro vlastní nápady a zlepšování procesů.
- Spolupracujete s týmem, který má silnou expertízu v oblasti Sales Excellence.
Jaké máme benefity?
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
máte zájem o tuto pozici?
pošlete společnosti Generali Česká pojišťovna | Generali SK váš životopis ještě dnes!
Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční instituci se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Jsme jedničkou na trhu s více než 190letou tradicí poskytování životního i neživotního pojištění. Chceme se stát spolehlivým partnerem našich klientů, provázet je po celý život a být tu pro ně za všech okolností, aby se na nás mohli kdykoliv obrátit. Určili jsme proto čtyři zásadní principy chování, které nám umožňují naší strategie dosáhnout.



