Do našeho týmu Command Centre hledáme kandidáty i kandidátky, kteří se vidí v koordinační roli IT incidentů v mezinárodní společnosti.
Pokud máte chuť se rozvíjet svou kariéru, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky :-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvoj
Hlavní náplň práce:
- Incident Management: Koordinace řešení kritických a komplexních IT incidentů. Organizace a moderování ad-hoc schůzek s technickými týmy různých národností a znalostí.
- Problem management: RCA analýza kritických incidentů, koordinace řešení problémů nižších priorit.
- Komunikace: Kontaktní bod pro poskytování aktuálního stavu řešení kritických incidentů do společnosti. Efektivní komunikace s IT týmy druhé i třetí úrovně v různých zemích.
- Podpora: Poskytování metodiky práce, dohledu a podpory juniorním kolegům a IT externímu sub-týmu první úrovně. Vedení znalostí báze, příprava a poskytování workshopů.
- Analýza dat: Analýza dat, zejména alertů a incidentů, optimalizace množství/kvality – návrhy na zlepšení a zajištění jejich implementace pro efektivní incident management.
- Dokumentace a reporting: Vytváření a aktualizace knowledge base, poskytování statistik a reportů, příprava prezentací a jejich prezentace.
- Projekty: Spolupráce na strategických projektech, např. rozšíření provozního monitoringu, implementace AI, automatizace.
.
Požadavky:
- Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Minimálně 2 roky zkušeností s koordinováním řešení komplexních kritických IT incidentů v mezinárodní společnosti, komunikováním aktuálního stavu, a navazujících kroků dle ITIL.
- Schopnost technicky vyhodnotit povahu IT incidentů a navrhovat kroky vedoucí k řešení. Znalost IT infrastruktury, jejích vazeb a fungování. Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server.
- Znalost Power BI, zkušenost s analýzou dat, vytvářením statistik a reportů.
- Znalost PowerPoint, zkušenost s vytvářením vlastních prezentací.
- Znalost ITIL, výhodou dosažená certifikace ITIL® 4 Foundation.
- Dovednosti: Výborné komunikační, koordinační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, rychlá orientace v problematice IT incidentů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů a identifikování míst pro zlepšení, silné týmové dovednosti, schopnost předávat znalosti juniorním kolegům.
- Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině).
Nabízíme:
- Kariérní růst: Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním prostředí.
- Podpora v získání certifikací ITIL a další.
- Zajímavé úkoly: Práce na zajímavých úkolech v profesionálním týmu s dlouhodobou perspektivou.
- Mezinárodní teambuilding a vzdělávání.
- Práce z domova: Možnost práce z domova.
- Pestrý balíček benefitů, kde si vybere každý:
- K standardní dovolené ještě 5 dní zdravotního a 5 dní osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Kombinace práce z kanceláře a HO.
- CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory.
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
- Firemní mobilní telefon a SIM kartu s neomezeným voláním
máte zájem o tuto pozici?
pošlete společnosti Generali Česká pojišťovna | Generali SK váš životopis ještě dnes!
Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční instituci se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Jsme jedničkou na trhu s více než 190letou tradicí poskytování životního i neživotního pojištění. Chceme se stát spolehlivým partnerem našich klientů, provázet je po celý život a být tu pro ně za všech okolností, aby se na nás mohli kdykoliv obrátit. Určili jsme proto čtyři zásadní principy chování, které nám umožňují naší strategie dosáhnout.



