V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Hledáme šikovného kolegu, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu zaměstnanců. Jedná se o pestrou a dynamickou práci, ve které je každý den jiný. Přidejte se k nám a zaměřujte se na dodržování procesů s využitím moderních technologií, komunikaci s kolegy a poskytování skvělého servisu zákazníkům.
Co vám nabízíme
- bonus ve výši 10% z roční mzdy na základě splnění cílů
- 15% slevu na nákup 5x ročně
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- Multisport kartu za 315 Kč/měsíc
- podrobný systém zaškolení
- dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
- usnadnění práce díky používání digitálních technologií
- inovativní a moderní prostředí prodejen
Co u nás budete dělat
- podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
- zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
- vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
- dodržovat firemní standardy a procesy
- zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- praxe min. 1 rok na odpovídající vedoucí pozici v maloobchodu
- schopnost vést a rozvíjet tým
- dobré komunikační dovednosti
- orientaci na výsledek
- zodpovědnost
- znalost práce na PC
Naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Stavíme na týmové spolupráci, smyslu pro humor a vyváženosti mezi prací a osobním životem. Provozujeme síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a patříme mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku. Týdně obsloužíme více než čtyři miliony zákazníků. O zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců v obchodech, ve třech distribučních centrech a v pražské centrále.