
Omnicom Media
JSME MEDIÁLNÍ AGENTURA
Pomáháme značkám být vidět.
Našim klientům a jejich brandům tvoříme reklamní kampaně v televizi, na billboardech, v digitálním světě i v časopisech. Nejsme kreativci. Strategicky nakupujeme mediální prostor a hledáme s pomocí dat nové cesty a způsoby, jak oslovit různé cílové skupiny. Naše kampaně prodávají, často i baví, ale hlavně fungují.
Milujeme energii agenturního prostředí, ale nezapomínáme ani na život mimo práci. I proto jsme celosvětově i v ČR jednou z největších mediálních skupin. Naší součástí jsou mediální agentury PHD, OMD, Hearts&Science a TRKKN Czech a specializovaná oddělení Fuse (content), Research (data a insights) a Flywheel (retail marketing).



„Je to hodně rozmanité, protože většinou pracujeme na různých klientech, produktech a kampaních, takže se nenudíme.“
Markéta Rohelová,
Group Head / Senior Media Planner
Mediální plánování
Media planner*ka komunikuje s klientem, navrhuje mediální strategie napříč všemi
mediatypy a připravuje konkrétní mediální plány. Zjednodušeně jaký reklamní formát
zvolíme, kde, kdy a za kolik.

„Přestože Omnicom je daleko větší než malinká kreativka, tak pro mě pořád splňuje tu přátelskou, příjemnou atmosféru, kterou v práci hledám.“
Simona Tišerová, Senior Digital Media Planner
Online je nejsložitější mediatyp. Proto má své speciální plannery*rky. Ti určují, jak budou vypadat online kampaně našich klientů.

Jana Grenarová, Digital Performance Specialist (PPC)
Nákup mediálního prostoru
Synergie mezi jednotlivými mediatypy je velkou výhodou větších mediálních agentur.
Klientům dokážeme koupit jakýkoli mediální prostor. Nejvíc specialistů nakupuje online kampaně v některém z aukčních systémů (PPC, Social Ads a RTB). Každý je specialistou na jeden z nich, ale zároveň se může rozvíjet i v těch ostatních nebo v planningu. Může se také časem přesunout mimo digitální oddělení a věnovat se i ostatním mediatypům. Nebo jít třeba do naší kreativní agentury Fuse jako Matúš, který dnes vede gamingový tým.

Matouš Hruška, Creative Lead
Experimentální zóna
Naše kampaně prodávají, ale často i baví. Pracujeme pro značky konzervativní i ty, které chtějí být součástí světa svých fanoušků – od TV přes digitál, gaming, esport, hudbu až po spolupráci s influencery.

„Na společnosti mě baví, že je to takový sebevědomý. Že je tady prostor dělat i zvláštní věci, které by si v menším týmu nikdo nemohl dovolit. Protože kdyby se něco udělalo špatně, tak je konec. Ale tady můžeme experimentovat.“
Mário Vozár, Research Director
Data-driven mindset
Naše kampaně ale hlavně fungují. Rozumíme totiž cílovým skupinám a zároveň propojujeme naše data s daty klientů tak, aby jejich marketing byl co nejefektivnější. Hledáme v nich smysl a přinášíme konkrétní byznysová doporučení.

Markéta Pavlíková, Sustainable Solutions Consultant
Udržitelnost jako strategie
„Když jsem se vrátila z misí do České republiky, tak jsem hledala něco, co mi bude dávat smysl. Chtěla jsem rozhodně dělat ve firmě, kde ta udržitelnost nebude jenom jakože. Ale kde ta firma bude chtít dělat nějaké změny, které jsou strategické a dlouhodobé. To jsem v Omnicomu našla.“

Kromě dovolené 4 týdny máme cca 10 dní celoagenturního placeného volna. Čerpáme ho o Vánocích a jednotlivě během roku. Máme tak řadu prodloužených víkendů pro relaxaci.
Pracujeme v hybridním modelu 3+2 (min. 3 dny kancelář). Jeden měsíc v roce můžeme pracovat i ze Španělska nebo Itálie.
Rozvoj pro nás není benefit. Je to standard. Hard i soft skills. Externě i interně. Intenzivně hlavně leadership a zpětná vazba. Mentoringový program. Interní univerzita. Zahraniční programy od naší mateřské firmy i z LinkedInu. České i zahraniční konference. Work-life balance a DEI přednášky a workshopy.
Maminky a tatínky máme rádi. Od roku 2014 prošlo školkou skoro sto dětí a pro řadu z nás je to nejlepší benefit v Omnicomu. Nejen proto, že je školné zdarma.
V létě pořádáme příměstský tábor, v zimě Mikulášskou besídku a zábavu pro školáky v první a poslední školní den.
Každý den cvičíme v tělocvičně v přízemí budovy (jóga, intervalový trénink, posilování). Ve čtvrtek sálový fotbal ve vedlejší sokolovně. Na všechno ostatní je Multisportka s příspěvkem podle toho, jak jsi u nás dlouho. A platíme startovné na RunCzech závodech. Ale běžíš ve firemním tričku!
Od 2019 obhajujeme certifikaci Podnik podporující zdraví. Což není formalita! Stravenkový paušál 90 Kč / den. Online psychoterapie s Hedepy zdarma. Telefonní budky. Relax zony. Zvlhčovače a čističe vzduchu. Čerstvé ovoce a vegan alternativy nápojů. Nadstandardní léčba bolesti zad. Zážitkové kurzy první pomoci.
Teambuildingy, vánočního večírky, cestovatelský klub,
movie nights, soutěže o nejlepší vánoční výzdobu, tematické snídaně, kreativní dílny, PubQuizy.
Máš dobrý nápad? Pojďme ho zrealizovat!
„Mám rád, když v práci slyším za zdí dupání a běhání dětí. To není ironie! Zlehčuje to atmosféru ve firmě a dává to prostředí lidskost.“
Adamova cesta digitálem
Adamova cesta digitálem začala hned po vysoké škole v našem Talent poolu. Popravdě byl jeho úplně první účastník! Po deseti letech je šéfem všech našich třiceti digitálních plannerů a traffiků.

Hledáme lidi, kteří jsou zvídaví, flexibilní, schopní přemýšlet v souvislostech a posouvat věci dál. Média se rychle mění – a my s nimi.
Jak se Verča stala šéfkou
Veronika získala svoje první marketingové znalosti v našem Talent poolu.
Z něj přešla do PPC týmu, kde se rychle posunula do role supervizora. Vede pár lidí, ale
stále pracuje i na kampaních. Takové mixování máme nejraději!

Jak to začalo
Než přišel americký Omnicom do ČR, nebylo tu vzduchoprázdno. Byl tu Vladimír Zeman, legenda moderní české reklamy. Stál u zrodu reklamního a mediálního průmyslu v raných devadesátkách, vedl profesní asociace (AKA), učil na VŠE. Ale hlavně v roce 1993 založil agenturu Media Direction (pozdější OMD CZ, součást skupiny Omnicom Media). Vášnivý sportovec a charismatický šéf zemřel 2010 v Itálii pod lavinou. Ještě dnes si ho v Omnicomu spousta lidí pamatuje. Za svůj přínos české reklamě získal in memoriam titul Adman, jedno z nejvzácnějších ocenění v oboru. Nastavil pro nás laťku hodně vysoko. A to nás baví.

Jsme jedna z největších mediálních skupin v ČR i ve světě. Naši experti na strategii, nákup médií, kreativu a datovou analytiku pomáhají budovat zavedené i začínající brandy, které znáte nebo brzy budete znát. Umíme najít zákazníka tam, kde se opravdu pohybuje. Umíme ho oslovit tak, aby ho to bavilo. Pojďte i vy s námi tvořit kampaně, které zaujmou a nebudou rušit!




