Máme pro vás pár dobrých důvodů proč se zapojit právě do týmu ORLEN!
Zaměstnání u nás je jistota a značka ORLEN je všeobecně známým symbolem kvality. Jsme tvůrci nových a moderních konceptů čerpacích stanic a naše síť patří mezi nejrychleji rostoucí nejen na českém trhu.
Bezkonkurenční benefity: 13. mzda, osobní bonus, 5 týdnů dovolené, 170 Kč stravenka/den, Multisport karta jen za 345 Kč, příspěvek na penzijní/životní pojištění a dále také Edenred Benefits. Prémie za doporučení nového kolegy 20 000 Kč. Bonus při narození dítěte 20 000 Kč a příspěvek až 8 200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci. Vstupy zdarma například do zoo, na jednotlivá utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice. Sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.
Něco málo o nás.
Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Otevřeli jsme první veřejnou komerční čerpací stanici na vodík v České republice. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov. ORLEN je součástí skupiny ORLEN Unipetrol, která jako jediná zpracovává ropu v ČR.
Co Vás čeká na nové pozici?
- Jako nová posila rozrůstající se divize Business Intelligence budete kooperovat na širokém spektru analytických aktivit týkajících se provozu čerpacích stanic, kdy se bude Vaše pracovní náplň týkat zejména následujících činností:
- Tvorba krátkodobých/střednědobých finančních plánů pro jednotlivé čerpací stanice
- Vyhodnocování nákladů a profitability jednotlivých čerpacích stanic
- Participace na různorodých optimalizačních projektech
- Vyhodnocování/analýza KPIs čerpacích stanic
- Aktivní komunikace s manažery zodpovědnými za provoz čerpacích stanic a řešení vzniklých problémů
- Ad-hoc analýzy
Co budete potřebovat k úspěchu?
- VŠ ekonomického nebo matematického směru (pozor, tato pozice je vhodná i pro šikovné absolventy)
- Zkušenosti z BI, FP&A, controllingu, nebo na obdobných pozicích
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Analytické myšlení a schopnost práce s velkými objemy dat
- Výborná znalost MS Excel
- Dobrá znalost balíku MS Office
- Zkušenost s BI nástroji
- Znalost VBA, nebo SQL výhodou
Průběh výběrového řízení: naše výběrové řízení má dvě kola, hned v prvním si vyzkoušíme Vaše dovednosti prostřednictvím case study, kterou Vám pošleme domů a společně se domluvíme na rozumném termínu odevzdání. Pokud v case study prokážete, že jste analytický typ tělem i duší (hodnotíme celek, takže případné drobné nedostatky moc rádi vysvětlíme a doučíme), potkáme se na druhém kole (osobní setkání), kde se pobavíme o Vás, o pozici, o týmu a mrkneme se společně ještě na zhotovenou případovou studii.
Pracovní doba: 37,5h/týdně; od pondělí do pátku
Místo výkonu práce: Praha - Pankrác (on-site s občasnou možností HO)
Datum nástupu: dohodou
Zaujala Vás tato role? Už se těšíme na zaslání Vašeho CV!