company_profile_header_alt

Omnicom Media

Logo - Omnicom Media

We transform experiences

305 zaměstnanců · Web
Kdo jsme

JSME MEDIÁLNÍ AGENTURA

Pomáháme značkám být vidět.

Našim klientům a jejich brandům tvoříme reklamní kampaně v televizi, na billboardech, v digitálním světě i v časopisech. Nejsme kreativci. Strategicky nakupujeme mediální prostor a hledáme s pomocí dat nové cesty a způsoby, jak oslovit různé cílové skupiny. Naše kampaně prodávají, často i baví, ale hlavně fungují. 

Milujeme energii agenturního prostředí, ale nezapomínáme ani na život mimo práci. I proto jsme celosvětově i v ČR jednou z největších mediálních skupin. Naší součástí jsou mediální agentury PHD, OMD, Hearts&Science a TRKKN Czech a specializovaná oddělení Fuse (content), Research (data a insights) a Flywheel (retail marketing).

Chcete se o nás dozvědět víc?

Klikni ↓

„Je to hodně rozmanité, protože většinou pracujeme na různých klientech, produktech a kampaních, takže se nenudíme.“

Simona Tišerová

Senior Digital Media Planner

Jak se rodí kampaně

Markéta Rohelová, Group Head / Senior Media Planner

Mediální plánování

Media planner*ka komunikuje s klientem, navrhuje mediální strategie napříč všemi

mediatypy a připravuje konkrétní mediální plány. Zjednodušeně jaký reklamní formát

zvolíme, kde, kdy a za kolik.

„Přestože Omnicom je daleko větší než malinká kreativka, tak pro mě pořád splňuje tu přátelskou, příjemnou atmosféru, kterou v práci hledám.“

Simona Tišerová, Senior Digital Media Planner

Online je nejsložitější mediatyp. Proto má své speciální plannery*rky. Ti určují, jak budou vypadat online kampaně našich klientů.

Jana Grenarová, Digital Performance Specialist (PPC)

Nákup mediálního prostoru

Synergie mezi jednotlivými mediatypy je velkou výhodou větších mediálních agentur. 

Klientům dokážeme koupit jakýkoli mediální prostor. Nejvíc specialistů nakupuje online kampaně v některém z aukčních systémů (PPC, Social Ads a RTB). Každý je specialistou na jeden z nich, ale zároveň se může rozvíjet i v těch ostatních nebo v planningu. Může se také časem přesunout mimo digitální oddělení a věnovat se i ostatním mediatypům. Nebo jít třeba do naší kreativní agentury Fuse jako Matúš, který dnes vede gamingový tým.

Matouš Hruška, Creative Lead

Experimentální zóna

Naše kampaně prodávají, ale často i baví. Pracujeme pro značky konzervativní i ty, které chtějí být součástí světa svých fanoušků – od TV přes digitál, gaming, esport, hudbu až po spolupráci s influencery.

„Na společnosti mě baví, že je to takový sebevědomý. Že je tady prostor dělat i zvláštní věci, které by si v menším týmu nikdo nemohl dovolit. Protože kdyby se něco udělalo špatně, tak je konec. Ale tady můžeme experimentovat.“

Mário Vozár, Research Director

Data-driven mindset 

Naše kampaně ale hlavně fungují. Rozumíme totiž cílovým skupinám a zároveň propojujeme naše data s daty klientů tak, aby jejich marketing byl co nejefektivnější. Hledáme v nich smysl a přinášíme konkrétní byznysová doporučení. 

Markéta Pavlíková, Sustainable Solutions Consultant

Udržitelnost jako strategie

„Když jsem se vrátila z misí do České republiky, tak jsem hledala něco, co mi bude dávat smysl. Chtěla jsem rozhodně dělat ve firmě, kde ta udržitelnost nebude jenom jakože. Ale kde ta firma bude chtít dělat nějaké změny, které jsou strategické a dlouhodobé. To jsem v Omnicomu našla.“

Galerie
Život mimo tabulky
Dovolená & home office

Kromě dovolené 4 týdny máme cca 10 dní celoagenturního placeného volna. Čerpáme ho o Vánocích a jednotlivě během roku. Máme tak řadu prodloužených víkendů pro relaxaci.

Pracujeme v hybridním modelu 3+2 (min. 3 dny kancelář). Jeden měsíc v roce můžeme pracovat i ze Španělska nebo Itálie.

Vzdělávání

Rozvoj pro nás není benefit. Je to standard. Hard i soft skills. Externě i interně. Intenzivně hlavně leadership a zpětná vazba. Mentoringový program. Interní univerzita. Zahraniční programy od naší mateřské firmy i z LinkedInu. České i zahraniční konference. Work-life balance a DEI přednášky a workshopy.

Firemní školka

Maminky a tatínky máme rádi. Od roku 2014 prošlo školkou skoro sto dětí a pro řadu z nás je to nejlepší benefit v Omnicomu. Nejen proto, že je školné zdarma.

V létě pořádáme příměstský tábor, v zimě Mikulášskou besídku a zábavu pro školáky v první a poslední školní den.

Sport & MultiSport

Každý den cvičíme v tělocvičně v přízemí budovy (jóga, intervalový trénink, posilování). Ve čtvrtek sálový fotbal ve vedlejší sokolovně. Na všechno ostatní je Multisportka s příspěvkem podle toho, jak jsi u nás dlouho. A platíme startovné na RunCzech závodech. Ale běžíš ve firemním tričku!

Zdraví

Od 2019 obhajujeme certifikaci Podnik podporující zdraví. Což není formalita! Stravenkový paušál 90 Kč / den. Online psychoterapie s Hedepy zdarma. Telefonní budky. Relax zony. Zvlhčovače a čističe vzduchu. Čerstvé ovoce a vegan alternativy nápojů. Nadstandardní léčba bolesti zad. Zážitkové kurzy první pomoci.

Zábava

Teambuildingy, vánočního večírky, cestovatelský klub,

movie nights, soutěže o nejlepší vánoční výzdobu, tematické snídaně, kreativní dílny, PubQuizy.

Máš dobrý nápad? Pojďme ho zrealizovat!

„Mám rád, když v práci slyším za zdí dupání a běhání dětí. To není ironie! Zlehčuje to atmosféru ve firmě a dává to prostředí lidskost.“

Pavel Galík

Strategy Director & táta

Kariéra

Adamova cesta digitálem

Adamova cesta digitálem začala hned po vysoké škole v našem Talent poolu. Popravdě byl jeho úplně první účastník! Po deseti letech je šéfem všech našich třiceti digitálních plannerů a traffiků.

Hledáme lidi, kteří jsou zvídaví, flexibilní, schopní přemýšlet v souvislostech a posouvat věci dál. Média se rychle mění – a my s nimi.

Jak se Verča stala šéfkou

Veronika získala svoje první marketingové znalosti v našem Talent poolu.

Z něj přešla do PPC týmu, kde se rychle posunula do role supervizora. Vede pár lidí, ale

stále pracuje i na kampaních. Takové mixování máme nejraději!

Omnicom Media
Praha
305 zaměstnanců

Než přišel Omnicom do ČR, nebylo tu vzduchoprázdno. Byl tu Vladimír Zeman, legenda moderní české reklamy. Stál u zrodu reklamního a mediálního průmyslu v raných devadesátkách, vedl profesní asociace (AKA), učil na VŠE. Ale hlavně v roce 1993 založil agenturu Media Direction (pozdější OMD CZ, součást skupiny Omnicom Media Group). Vášnivý sportovec a charismatický šéf zemřel 2010 v Itálii pod lavinou. Ještě dnes si ho v Omnicomu spousta lidí pamatuje. Za svůj přínos české reklamě získal in memoriam titul Adman, jedno z nejvzácnějších ocenění v oboru. Nastavil pro nás laťku hodně vysoko. A to nás baví.

Omnicom Media preview-1
Omnicom Media preview-2
Omnicom Media preview-3
Omnicom Media preview-4
sledujte nás na sociálních sítích